Poveikio duomenų apsaugai vertinimas: kada jis reikalingas i…
Vis dažniau girdime apie duomenų apsaugą, privatumo politiką ir kibernetinius nusikaltimus, tačiau vienas iš svarbiausių įrankių, užtikrinančių mūsų d…
Verslo teisės advokatų kontora „Glimstedt“ atsinaujina – keičia logotipą ir pereina prie vienodo vizualinio prekės ženklo identiteto visose keturiose šalyse, kuriose veikia „Glimstedt“ kontoros. Išsiskiriantis naujas „Glimstedt“ vizualinis prekės ženklo identitetas sukurtas derinant tradicijas ir modernumą, Art Deco įkvėptas linijas su šiuolaikine skaitmenine aplinka, naująją „Glimstedt“ tamsiai mėlyną spalvą – su ryškiais, teisininkų komunikacijoje dar ne itin įprastais spalviniais akcentais.
„Mūsų kontoros Lietuvoje, Švedijoje, Latvijoje ir Estijoje glaudžiai bendradarbiauja tarpusavyje ir su projektais dirba kaip viena komanda, tačiau mūsų ženklas šiek tiek skyrėsi. Naujasis visas kontoras vienijantis „Glimstedt“ prekės ženklo identitetas atspindi visų mūsų išskirtinumą ir stiprybę – ilgametę, 1935 metus siekiančią verslo teisės tradiciją ir jaunatvišką, dinamišką darbo stilių, tarptautinės įvairių kartų teisininkų komandos gebėjimą dirbti ranka rankon kuriant vertę klientams“, – sako „Glimstedt“ vadovaujančioji partnerė prof. dr. Solveiga Palevičienė.
Naująjį „Glimstedt“ prekės ženklo identitetą sukūrė Švedijos agentūra DNAB.
„Glimstedt“ prie naujo prekės ženklo identiteto Švedijoje perėjo 2019 metų pabaigoje. Baltijos šalyse veikiančios kontoros planavo atsinaujinti kovo viduryje, tačiau darbus buvo pristabdęs karantinas, todėl perėjimas prie vienodo vizualinio prekės ženklo identiteto visose keturiose šalyse baigiamas jį sušvelninus, laikantis karantino laikotarpio rekomendacijų.
„Glimstedt“ yra viena iš labiausiai patyrusių ir geriausiai vertinamų verslo teisės advokatų kontorų Lietuvoje. „Glimstedt“ įeina į tarptautinį aljansą, kuriame dirba daugiau nei 250 profesionalų Švedijoje, Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.